Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Strategische Marketing- und Imageplanung

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Strategische Marketing- und Imageplanung Bernd Huber
Libristo kód: 14430824
Die Integration der verhaltenswissenschaftlich orientierten Marketingforschung und der strategischen... Celý popis
? points 220 b Připravujeme Připravujeme
2 200 včetně DPH
Očekávaný dotisk Termín neznámý Termín neznámý

30 dní na vrácení zboží

Die Integration der verhaltenswissenschaftlich orientierten Marketingforschung und der strategischen Planung ist in Forschung und Praxis überfällig. In der vorliegenden Arbeit wird diese Integration mittels des Konstrukts «Image» geleistet. Denn Kaufentscheidungen werden über Images in den «Köpfen» der Konsumenten getroffen, und Wettbewerbsvorteile sind nur so relevant, wie sie über Images psychisch wirksam werden. In der Arbeit wird eine umfassende Konzeption zur strategischen Marketing- und Imageplanung entwickelt, basierend auf einer kritischen Bestandsaufnahme des Theoriestandes der Einstellungs- und Imagetheorie sowie der Theorie der strategischen Planung.

Informace o knize

Plný název Strategische Marketing- und Imageplanung
Autor Bernd Huber
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1993
Počet stran 403
EAN 9783631452677
ISBN 3631452675
Libristo kód 14430824
Váha 640
Rozměry 160 x 230 x 25
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet