Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Strategies of Legitimacy in A New Industry

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Strategies of Legitimacy in A New Industry Ming Lim
Libristo kód: 06995857
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2008
Guided by institutional theory and Actor-Network Theory (ANT), this dissertation examines the strate... Celý popis
? points 187 b
1 873 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Fever Pitch Nick Hornby / Brožovaná
common.buy 239
Cahier ISABEL BONO / Brožovaná
common.buy 449
Political Economy of Trade Conflicts Franz Waldenberger / Brožovaná
common.buy 3 037
Freedmen's Bureau in Virginia Elizabeth Kambourian / Brožovaná
common.buy 619
Historia del Atletismo En El Valle del Cauca Kelly Magaly Reyes Mina / Brožovaná
common.buy 1 102
Architecture / Pevná
common.buy 5 310
Future of European Foreign Policy Erik Jones / Pevná
common.buy 5 310
Future University Ronald Barnett / Pevná
common.buy 6 416
Gutsherren, Buschwächter und Wilddiebe Hans Frhr. von Stackelberg / Brožovaná
common.buy 1 380
Dictionary of Americanized French-Canadian Names Dr Marc Picard / Brožovaná
common.buy 708
Meanings of Europe / Pevná
common.buy 5 308
Translating Pain Madelaine Hron / Brožovaná
common.buy 1 125
EMMEL ROCKIN CHRISTMAS 5STR BGTR BK Brian Emmel / Brožovaná
common.buy 234
Deserted Village, Etc. Oliver Goldsmith / Brožovaná
common.buy 343
WHITFIELD MARK GTR COLL ART TRANS BK Stravinsky Igor / Brožovaná
common.buy 538

Guided by institutional theory and Actor-Network Theory (ANT), this dissertation examines the strategies used by e-Learning vendors in Singapore to acquire legitimacy for themselves in the very early stages of the industry s growth between 2002 and 2006. A detailed analysis of their strategies reveals a range responses provoked by institutional pressures and critical incidents these shed new light on institutionalist models of legitimation. Findings from this study highlight the relational, emergent nature of the legitimacy-building process and suggest, firstly, that new ventures in emerging industries require different kinds of legitimacy at different times of their development; secondly, that they need to seek diverse sources of legitimacy at early stages and, thirdly, that institutional change, critical events and other disruptions create conditions under which these new ventures may embark upon acts of identity-creation and alternative theorizations. The dissertation concludes with a summary of these implications for practice and further research.

Informace o knize

Plný název Strategies of Legitimacy in A New Industry
Autor Ming Lim
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 220
EAN 9783838329703
Libristo kód 06995857
Váha 344
Rozměry 150 x 220 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet