Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Strategien für Medienmarken

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Strategien für Medienmarken Swati Jangle
Libristo kód: 06975254
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2007
Die vorliegende Arbeit beschäftigt sich mit den Bedingungen und den Veränderungen des Medienmarktes.... Celý popis
? points 198 b
1 981 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Glucose Revolution Jessie Inchauspé / Brožovaná
common.buy 411
TOP Výprodej
Success with Business B2 Vantage John (Duke University) Hughes / Brožovaná
common.buy 1 030
TOP
You're Mum Liz Climo / Pevná
common.buy 298
Wild Animals of the World: 50 Postcards Dieter Braun / Brožovaná
common.buy 443
Advanced Engineering Mathematics Dexter Booth / Brožovaná
common.buy 1 902
By Any Other Name / Brožovaná
common.buy 259
Make up Judith van den Hoek / Brožovaná
common.buy 223
The Modern Ku Klux Klan Henry Peck Fry / Brožovaná
common.buy 218
Mutant: Jahr Null, Mechatron Tomas Härenstam / Pevná
common.buy 962
Edens zero Hiro Mashima / Brožovaná
common.buy 177
Four Years of Hell Goose Punk / Brožovaná
common.buy 347

Die vorliegende Arbeit beschäftigt sich mit den Bedingungen und den Veränderungen des Medienmarktes. Ausgehend von der These, dass das Markenmanagement von Medien unter den veränderten Rahmenbedingungen ein entscheidender Erfolgsfaktor ist, wird der Markenansatz ausführlich auf Medien übertragen. Dabei liegt der Schwerpunkt auf der Darstellung der Strategieoptionen für Medienmarken.§§§Folgende zentrale Fragestellungen werden beantwortet: Welche Besonderheiten und Rahmenbedingungen des Medienmarktes und der medialen Angebote müssen bei einer Übertragung des Markenkonzeptes auf Medien berücksichtigt werden?§Mit welchen Strategien können Medienunternehmen auf die aktuellen Herausforderungen reagieren und inwieweit kann das Medienmarkenmanagement diese Strategien unterstützen?

Informace o knize

Plný název Strategien für Medienmarken
Autor Swati Jangle
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 212
EAN 9783836467186
Libristo kód 06975254
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Váha 294
Rozměry 150 x 220 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet