Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Strategic Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Strategic Marketing John Atkinson
Libristo kód: 04482637
Nakladatelství PEARSON Education Limited, května 1996
This book is designed to help both students and the general reader gain a practical understanding of... Celý popis
? points 333 b
3 325 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Global Environments through the Quaternary David Anderson / Brožovaná
common.buy 1 839
Handbook of Space Technology Wilfried Ley / Pevná
common.buy 4 086
Caillou: My Bedtime Story Box Chouette Publishing / Brožovaná
common.buy 328
American Smoke Iain Sinclair / Brožovaná
common.buy 427
Excuse Me, Your Life is Waiting Playbook Lynn Grabhorn / Brožovaná
common.buy 602
Music and Social Change in South Africa Kathryn Olsen / Pevná
common.buy 1 957
Academic Language! Academic Literacy! Eli R. Johnson / Brožovaná
common.buy 1 010
Shakespearean Criticism, Volume 138 Michelle Lee / Pevná
common.buy 16 714
Short History of Ancient Egypt Thomas Garnet Henry James / Brožovaná
common.buy 1 350

This book is designed to help both students and the general reader gain a practical understanding of the strategic marketing process, and how it can be applied to a variety of real-life organisational and national environments. As a case book it encourages readers to develop a 'strategic mindset' towards the development of marketing programmes. The cases are based upon primary information and many are complemented by financial data, thus allowing readers to become 'insiders' rather than observers. Cases are supported by sections on relevant theory and specific learning notes. Part one introduces and reviews relevant strategic marketing concepts and practices. Introductory chapters explore the strategy/marketing interface, the conventional strategic marketing process and some contemporary challenges to established practices. Part two gives readers the chance to apply strategic marketing principles to a variety of situations, and information is introduced to emphasise the urgency of the situation, whilst the reality of the fiancial data serves to constrain the submission of unrealistic marketing programmes. Strategic Marketing: Cases, Concepts and Challenges is essential reading for students and practitioners who wish to bridge strategic marketing theory and practice in the wider organisational context. The text is suitable for students of marketing and strategy at undergraduate, professional and masters levels.

Informace o knize

Plný název Strategic Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1996
Počet stran 296
EAN 9780004990378
ISBN 0004990374
Libristo kód 04482637
Nakladatelství PEARSON Education Limited
Váha 454
Rozměry 159 x 235 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet