Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Strategic Marketing Management and Tactics in the Service Industry

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Strategic Marketing Management and Tactics in the Service Industry TULIKA SOOD
Libristo kód: 16113478
Nakladatelství IGI Global, března 2017
Presents the latest scholarly research on service strategies for competitive advantage across indust... Celý popis
? points 586 b
5 862
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Andreas Robert Root / Brožovaná
common.buy 443
Votives Tricia Yost / Brožovaná
common.buy 196
Miss Leslie's New Receipts for Cooking Eliza Leslie / Brožovaná
common.buy 1 209
Electro Girl Lainie Chait / Brožovaná
common.buy 352

Presents the latest scholarly research on service strategies for competitive advantage across industries. Covering a broad range of topics and perspectives such as customer satisfaction, healthcare service, and microfinance, this book is ideally designed for students, academics, practitioners, and professionals seeking current research on best practices to build rapport with customers.

Informace o knize

Plný název Strategic Marketing Management and Tactics in the Service Industry
Autor TULIKA SOOD
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2017
Počet stran 311
EAN 9781522524755
ISBN 9781522524755
Libristo kód 16113478
Nakladatelství IGI Global
Váha 938
Rozměry 152 x 229 x 27
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet