Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Official CIM Coursebook: Strategic Marketing Decisions 2008-2009

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Official CIM Coursebook: Strategic Marketing Decisions 2008-2009 Doole
Libristo kód: 04145951
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, července 2008
Offers companions to the Chartered Institute of Marketing (CIM) professional marketing qualification... Celý popis
? points 168 b
1 677 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 19-25 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Gabriele D'Annunzio J.R. Woodhouse / Brožovaná
common.buy 1 319
Bright Nails Scattered on the Ground: Poetry Allen Grossman / Brožovaná
common.buy 372
Coming Attractions? Philip E. Meza / Pevná
common.buy 664
Sensible Flesh Elizabeth D Harvey / Brožovaná
common.buy 875

Offers companions to the Chartered Institute of Marketing (CIM) professional marketing qualifications. This title includes chapters that feature case studies, study tips and activities to test your learning and understanding. It offers online materials that support students and tutors at various stages.

Informace o knize

Plný název Official CIM Coursebook: Strategic Marketing Decisions 2008-2009
Autor Doole
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 252
EAN 9780750689724
Libristo kód 04145951
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 510
Rozměry 246 x 191 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet