Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Strategic Marketing Approaches within Airline Management

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Strategic Marketing Approaches within Airline Management Susanne Bölke
Libristo kód: 02679954
Nakladatelství Anchor Academic Publishing, června 2014
On the German passenger market, airlines approach different business concepts in order to cope with... Celý popis
? points 237 b
2 366 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Perfect Shot Kevin Robertson / Pevná
common.buy 435
Orgasm Unleashed Eyal Matsliah / Kniha
common.buy 268
Food Consumption in China Z.-Y. Zhou / Pevná
common.buy 2 778
Autobiography John Stuart Mill / Pevná
common.buy 891
Wege zum Sinn Klaus Robra / Brožovaná
common.buy 883
Soil Management / Pevná
common.buy 8 076

On the German passenger market, airlines approach different business concepts in order to cope with the threats and to be successful. The case of the Lufthansa Passenger Airline and its subsidiary Germanwings has been discussed many times currently. Together they have implemented a restructuredconcept of the Low Cost Carrier Germanwings in order to overcome their weaknesses. The purpose of this paper is to evaluate the potential of economic success of this strategy change. Therefore, the papercomprises three main areas. The first one is the theoretical part, which explains the differences between Full Service Network Carriers, Low Cost Carriers, Regional Carriers and Leisure Carriers. Secondly, the analysis takes place by applying Porter s five forces model. Subsequently, the strengths and weaknessesof the Lufthansa Passenger Airline and Germanwings are highlighted and the new business concept isintroduced. Finally, all findings are put into relation using the SWOT-analysis.

Informace o knize

Plný název Strategic Marketing Approaches within Airline Management
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 112
EAN 9783954892853
ISBN 3954892855
Libristo kód 02679954
Nakladatelství Anchor Academic Publishing
Váha 154
Rozměry 148 x 210 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet