Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Strategic Management of Innovation

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Strategic Management of Innovation Jon Sundbo
Libristo kód: 04849309
Nakladatelství Edward Elgar Publishing Ltd, listopadu 2001
This book deals with the complex social process of managing an innovative organization using strateg... Celý popis
? points 298 b
2 984 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Science and Technology Research Tina M. Neville / Brožovaná
common.buy 1 793
Rome Season One - HBO's Rome Cyrino / Brožovaná
common.buy 1 451
Kriegs- Und Wehrwesen Im Unterricht Gerhard Scholtz / Brožovaná
common.buy 1 676

This book deals with the complex social process of managing an innovative organization using strategy. Jon Sundbo presents an original sociology-based theory of innovation in firms which combines developments in markets and other environments with internal organizational processes. The fundamental concept of this theory is understanding innovation processes in the context of strategy. The author regards strategy as both an interpretation of environmental developments and an instrument for managing the innovation process. The book takes an evolutionary perspective and combines an "out-in" approach (the market situation determines innovations) with an "in-out" approach (internal organizational processes and entrepreneurship determine innovations). In both cases the implementation of strategy is closely studied and its role as a social process within the firm is emphasized. Significantly, the author combines economic and sociological factors and presents a series of models of the innovation process which are based on empirical studies. The book concludes with a model of macro-innovation factors. Presenting an original theory of innovation within a strategic paradigm, this book should be required reading for all students and academics of economics and business, as well as management consultants and those interested in industrial organizations.

Informace o knize

Plný název Strategic Management of Innovation
Autor Jon Sundbo
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2001
Počet stran 232
EAN 9781840647990
Libristo kód 04849309
Nakladatelství Edward Elgar Publishing Ltd
Váha 477
Rozměry 156 x 234 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet