Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Strategic Management of Innovation and Design

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Strategic Management of Innovation and Design Pascal Le Masson
Libristo kód: 02237336
Nakladatelství Cambridge University Press, září 2010
There is now widespread agreement that innovation holds the key to future economic and social prospe... Celý popis
? points 469 b
4 687
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Louis the Well-Beloved Jean Plaidy / Brožovaná
common.buy 408
Marley Goes To School John Grogan / Brožovaná
common.buy 204
Du deutsch? Raus! Hans Schellbach / Brožovaná
common.buy 271
Profit oder Moral Stefan Hörner / Brožovaná
common.buy 2 358
Black Death the Dancing Mania Justus Friedrich Carl Hecker / Brožovaná
common.buy 540
Socratic Virtue Naomi Reshotko / Brožovaná
common.buy 1 099
Oracles of the Ancient World Trevor Curnow / Pevná
common.buy 2 359

There is now widespread agreement that innovation holds the key to future economic and social prosperity in developed countries. Experts studying contemporary capitalism also agree that the battle against unemployment and relocations can only be won through innovation. But what kind of innovation is required and what is the best way to manage, steer and organize it? Grounded on experiences of innovative firms and based on the most recent design theories, this book argues that instead of relying on traditional R&D and project management techniques, the strategic management of innovation must be based on innovative design activities. It analyses and explains new management principles and techniques that deal with these activities, including innovation fields, lineages, C-K (Concept-Knowledge) diagrams and design spaces. The book is ideal for advanced courses in innovation management in industrial design schools, business schools, engineering schools, as well as managers looking to improve their practice.

Informace o knize

Plný název Strategic Management of Innovation and Design
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2010
Počet stran 488
EAN 9780521768771
ISBN 0521768772
Libristo kód 02237336
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 970
Rozměry 170 x 244 x 27
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet