Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Stall Points Matthew S. Olson
Libristo kód: 04574710
Nakladatelství Yale University Press, září 2009
Very few large companies manage to avoid stalls in revenue growth. These stalls are not attributable... Celý popis
? points 63 b
633 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Hit Makers Derek Thompson / Brožovaná
common.buy 361
TOP
Introduction to Algorithms, fourth edition Thomas H. Cormen / Pevná
common.buy 3 728
TOP
Panerai Simon de Burton / Pevná
common.buy 2 509
Připravujeme
Divergent Series Box Set (Books 1-3) Veronica Roth / Brožovaná
common.buy 670
Slaying the Shadow Prince / Brožovaná
common.buy 440
Comprehensive Guide for Managers, Seco Sarah Hudson / Brožovaná
common.buy 467
It's a Brand New Day Donald Leslie Slater / Brožovaná
common.buy 711
Adieu Saigon / Brožovaná
common.buy 636
Připravujeme
Insurgent Veronica Roth / Brožovaná
common.buy 230
International Accounting Peter Walton / Brožovaná
common.buy 4 184
Behind God's Back Harri Nykanen / Brožovaná
common.buy 336

Very few large companies manage to avoid stalls in revenue growth. These stalls are not attributable to the natural business cycle. Rather, careful analysis reveals that the vast majority of such stalls are the direct result of strategic choices made by corporate leaders. In short, stoppages in growth are almost always avoidable. This extensively researched book analyzes the growth experiences of more than 600 Fortune 100 companies over the past fifty years to identify why growth stalls and to discover how to rectify a stall in progress or, even better, avoid one. Board members and executives in companies of all sizes will find this book a practical and essential resource. Matthew Olson and Derek van Bever investigate the incidence and consequences of growth stalls in major corporations, then probe the root causes. Examining hundreds of stall points, the authors conclude that the greatest threat to a company's growth is posed by obsolete strategic assumptions that undermine market position, and by breakdowns in innovation and talent management. The study includes a selection of practices for articulating and monitoring strategic assumptions and concludes with a self-test built around fifty 'Red Flag' warning signs of an impending growth stall. Top four reasons a firm may stall include: Premium position captivity; Innovation management breakdown; Premature core abandonment; and, Talent shortfall.

Informace o knize

Plný název Stall Points
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 256
EAN 9780300158519
ISBN 0300158513
Libristo kód 04574710
Nakladatelství Yale University Press
Váha 340
Rozměry 156 x 234 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet