Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity Sarah Gee
Libristo kód: 16216394
Nakladatelství Palgrave Macmillan, srpna 2017
This book captures the contested terrain of contemporary masculinity and explores a range of concept... Celý popis
? points 236 b
2 357 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Warriors: Into the Wild Erin Hunter / Brožovaná
common.buy 171
TOP
My Dress-up Darling 7 Shinichi Fukuda / Brožovaná
common.buy 318
TOP
It Stephen King / Brožovaná
common.buy 347
TOP
Microdosing with Amanita Muscaria Baba Masha / Brožovaná
common.buy 420
TOP
Ford Mondeo (Apr '07-'14) / Brožovaná
common.buy 839
TOP
Jolly English Level 1 Pupil Set TESSA LOCHOWSKI / Brožovaná
common.buy 399
TOP
Exploring Feelings Tony Attwood / Brožovaná
common.buy 771
Madly, Deeply Alan Rickman / Pevná
common.buy 572
Připravujeme
Judge Dredd: The Complete Case Files 04 John Wagner / Brožovaná
common.buy 464
Maria Rosa Mistica Francisco Xavier Billini Santamaria / Brožovaná
common.buy 226
Reiki II / Pevná
common.buy 1 342
Vipassana / Brožovaná
common.buy 374
Better Than Hex: A Witch's Urban Fantasy Romance Vivienne Savage / Brožovaná
common.buy 349
Anger and Aggression in Children Bennett Nworie / Brožovaná
common.buy 1 709

This book captures the contested terrain of contemporary masculinity and explores a range of conceptualisations, with a specific focus on the role of the media and promotional culture within the context of sport. Asking whether sport is the final frontier of masculinity in society, the book focuses on how the production and representation of sport-related advertising and marketing contribute to the shifting and contested nature of masculinity and its alleged crisis. Drawing upon conceptual and empirical examples spanning across sport celebrity, professional sport leagues, beer advertising and indigenous cultures, the authors explore the links between sport, masculinity, promotional and consumer culture. Collectively, the chapters illustrate how advertising and promotional campaigns continue to circulate representations of particular forms of hegemonic masculinity while also accommodating new forms.Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity will be of interest to students and scholars in the fields of sociology of sport, media studies, marketing, gender and masculinity studies.

Informace o knize

Plný název Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2017
Počet stran 286
EAN 9781137556721
ISBN 1137556722
Libristo kód 16216394
Nakladatelství Palgrave Macmillan
Váha 548
Rozměry 223 x 160 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet