Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

South Asian Media Cultures

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha South Asian Media Cultures Shakuntala Banaji
Libristo kód: 04854103
Nakladatelství Anthem Press, dubna 2010
'South Asian Media Cultures' is a collection of essays that pulls together field-based audience and... Celý popis
? points 329 b
3 288 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Wyeth: Christina's World Laura Hoptman / Brožovaná
common.buy 264
Unfinished Music Richard Kramer / Brožovaná
common.buy 1 547
Spotlight on Early Childhood Music Education The National Association for Music Education / Brožovaná
common.buy 1 370
Catholischer Spiegel Carl von Reifitz / Brožovaná
common.buy 1 486
Standing Firmly by the Flag James E. Potter / Brožovaná
common.buy 625
Hash Function BLAKE Jean-Philippe Aumasson / Pevná
common.buy 2 320
Stories of Krishna Vivienne Baumfield / Brožovaná
common.buy 354
Scenarios in Public Administration Robert J. Daniello / Brožovaná
common.buy 1 403
Traumatizing Theory Karyn Ball / Brožovaná
common.buy 983
Western Response to Zoroaster Jacques Duchesne-Guillemin / Pevná
common.buy 2 309
Complete Works of Pir-O-Murshid Hazrat Inayat Khan Hazrat Inayat Khan / Pevná
common.buy 1 009
Bills of Exchange Michael Shone / Brožovaná
common.buy 637

'South Asian Media Cultures' is a collection of essays that pulls together field-based audience and textual research in areas such as the politics of new media, contemporary television and film in India, Bangladesh, Pakistan, Sri Lanka, Nepal and their audiences. Through a careful analysis of the various media cultures and practices from across South Asia, this collection addresses pertinent issues such as how discourses on gender, nationalism, ethnicity and class are being expressed by mainstream media texts across South Asia, and how different groups within the public discern meanings from such discourses. With this collection, Banaji aims to reduce the reliance on commercial Hindi cinema ('Bollywood') for reference on the politics and history of South Asian Media. Instead, key current research and theoretical debate are presented in an accessible manner. They are organised around three clear themes: 'Audiences, meanings and social contexts', which focuses on the responses of particular social groups to specific media formats, ideas or genres; 'Media Discourse, Identity and Politics', which discusses the complex links between media representations and socio-political identities; and 'Alternative Producers: New Media, Politics and Civic Participation', which describes and assesses the various civic practices and possibilities opened up in South Asia by digital and mobile communications.

Informace o knize

Plný název South Asian Media Cultures
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2010
Počet stran 276
EAN 9781843318422
ISBN 1843318423
Libristo kód 04854103
Nakladatelství Anthem Press
Váha 590
Rozměry 153 x 229 x 26
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet