Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Social Media Management

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Social Media Management Amy van Looy
Libristo kód: 09378373
Nakladatelství Springer International Publishing AG, září 2015
This undergraduate textbook adopts the perspective of organizations - not individuals - and clarifie... Celý popis
? points 221 b
2 205 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


How to Find True Love Gregory K. Popcak / Pevná
common.buy 353
Great Sicilian Cat Rescue Jennifer Pulling / Brožovaná
common.buy 398
Nuts to Butts R W Bishop Usn (Ret) / Brožovaná
common.buy 347
Praxis Zeichnen - Übungsbuch 8: Früchte York P. Herpers / Brožovaná
common.buy 274
Solitary Method of Church Planting Paul Monday Chom / Brožovaná
common.buy 436

This undergraduate textbook adopts the perspective of organizations - not individuals - and clarifies the impact of social media on their different departments or disciplines, while also exploring how organizations use social media to create business value. To do so, the book pursues a uniquely multi-disciplinary approach, embracing IT, marketing, HR and many other fields. Readers will benefit from a comprehensive selection of current topics, including: tools, tactics and strategies for social media, internal and external communication, viral marketing campaigns, social CRM, employer branding, e-recruiting, search engine optimization, social mining, sentiment analysis, crowdfunding, and legal and ethical issues.§

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet