Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Social Media in Travel, Tourism and Hospitality

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Social Media in Travel, Tourism and Hospitality Evangelos Christou
Libristo kód: 04782546
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, ledna 2012
Social media is fundamentally changing the way travellers and tourists search, find, read and trust,... Celý popis
? points 531 b
5 311
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Planetes Omnibus Volume 1 Makoto Yukimura / Brožovaná
common.buy 533
Renegades Obama / Pevná
common.buy 864
100 Contemporary Wood Buildings Philip Jodidio / Pevná
common.buy 456
Alien S D Perry / Pevná
common.buy 883
Dragon Ball Z, Vol. 7 Akira Toriyama / Brožovaná
common.buy 204
Black Holes PROFESSOR BRIAN COX / Pevná
common.buy 633
Queen in 3-D Brian May / Pevná
common.buy 758
Understanding the Linux Kernel 3e Daniel P Bovet / Brožovaná
common.buy 1 336
Connect David L. Bradford / Brožovaná
common.buy 457
Argumentative Indian Amartya Sen / Brožovaná
common.buy 288
Small Engine Manual Haynes Publishing / Brožovaná
common.buy 1 030
Social Media: Enduring Principles Ashlee Humphreys / Brožovaná
common.buy 2 532
The era of SOCIAL MEDIA: / Brožovaná
common.buy 1 048

Social media is fundamentally changing the way travellers and tourists search, find, read and trust, as well as collaboratively produce information about tourism suppliers and tourism destinations. Presenting cutting-edge theory, research and case studies investigating Web 2.0 applications and tools that transform the role and behaviour of the new generation of travellers, this book also examines the ways in which tourism organisations reengineer and implement their business models and operations, such as new service development, marketing, networking and knowledge management. Written by an international group of researchers widely known for their expertise in the field of the Internet and tourism, chapters include applications and case studies in various travel, tourism and leisure sectors.

Informace o knize

Plný název Social Media in Travel, Tourism and Hospitality
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 344
EAN 9781409420910
ISBN 1409420914
Libristo kód 04782546
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 766
Rozměry 164 x 239 x 27
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet