Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Social Media and the Value of Truth

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Social Media and the Value of Truth Berrin Beasley
Libristo kód: 01298662
Nakladatelství Lexington Books, prosince 2012
Social media is ubiquitous. From Facebook and Twitter to YouTube, the blogosphere, and Massively Mul... Celý popis
? points 321 b
3 213 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Kladivo na čaroděje 9 Žrádlo pro psy Darek Šmíd / Brožovaná
common.buy 114
Czechs and Balances Benjamin Kuras / Brožovaná
common.buy 187
Early Shakespearean Actresses John W Crawford / Pevná
common.buy 1 571
Class Strategies and the Education Market Stephen J. Ball / Brožovaná
common.buy 1 787
Encyclopaedia of Mathematics Michiel Hazewinkel / Pevná
common.buy 5 435
Défense de l'Agiotage / Brožovaná
common.buy 827

Social media is ubiquitous. From Facebook and Twitter to YouTube, the blogosphere, and Massively Multi-Player Online Role-Playing Games, people have plugged into numerous online venues for social, intellectual, and leisure activities. The pervasiveness of social media calls for ethical reflection, and one of the most pertinent values at stake is that of truth. Current figures estimate there are more than 1 billion social media users worldwide with the ability to connect with people who share similar interests, to present themselves as experts on anything and everything no matter their qualifications, and to contribute the types of factual information formerly limited to professional communication outlets such as news agencies. It's this wide-ranging definition of truth that demands evaluation of the myriad ways social media affect society. This volume attempts to do just that by collecting insights from leading experts in the communication and philosophy disciplines as they examine a variety of issues related to the value of truth in the realm of social media.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet