Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Social Marketing to Protect the Environment

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Social Marketing to Protect the Environment Doug McKenzie-Mohr
Libristo kód: 04377171
Nakladatelství SAGE Publications Inc, července 2011
Social marketing takes key marketing principles and applies them to campaigns and efforts to influen... Celý popis
? points 268 b
2 675 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Monster: The Perfect Edition, Vol. 1 Naoki Urasawa / Brožovaná
common.buy 404
TOP
Cracking the Coding Interview Gayle Laakmann McDowell / Brožovaná
common.buy 899
TOP
A Good Girl's Guide to Murder Holly Jackson / Brožovaná
common.buy 226
TOP
Thomas Schaller, Architect of Light Thomas Schaller / Pevná
common.buy 1 282
TOP Výprodej
Mythos Stephen Fry / Brožovaná
common.buy 235
TOP
Life is Strange 1-3 Boxed Set Claudia Leonardi / Brožovaná
common.buy 1 067
TOP
Twisted Games Ana Huang / Brožovaná
common.buy 480
Immortal Hulk Omnibus Volume 2 Al Ewing / Brožovaná
common.buy 512
Hundertwasser Friedensreich Hundertwasser / Pevná
common.buy 433
Orpheus Girl / Brožovaná
common.buy 276
Miracle Equation / Brožovaná
common.buy 298

Social marketing takes key marketing principles and applies them to campaigns and efforts to influence social action. In Social Marketing to Protect the Environment, the focus turns to the environment, and how social marketing can be successful to change environmental behaviour. The text begins with a definition of the Social Marketing Model and includes a discussion of various tools that can be used to develop social marketing strategies. It then moves into sections on Residential-Related Behaviours and Commercial-Related Behaviours. These sections follow a consistent format and: - Describe a variety of environmental issues - Give examples of the numerous changes in behaviours and/or practices that would contribute to reducing the problem - Provide mini-cases that illustrate the successful use of social marketing principles along with tools to influence this behaviour in similar situations - Review what worked and what could have been improved. A final section provides future directions and recommendations.

Informace o knize

Plný název Social Marketing to Protect the Environment
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 256
EAN 9781412991292
ISBN 1412991293
Libristo kód 04377171
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Váha 464
Rozměry 179 x 252 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet