Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Vážení zákazníci, telefonická zákaznická podpora je aktuálně k dispozici v pracovní dny od 9:00 do 13:00 hodin.

Social Marketing in the 21st Century

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Social Marketing in the 21st Century Alan R. Andreasen
Libristo kód: 04785091
Nakladatelství SAGE Publications Inc, února 2006
This text is well-grounded in scholarship, synthesizes a number of streams of thought, and then prop... Celý popis
? points 256 b
2 556 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Uncovering Lives Alan C. Elms / Brožovaná
common.buy 2 648
Move in the Weather Anthony Thwaite / Brožovaná
common.buy 235
Songs of Tukoba Gail Omvedt / Pevná
common.buy 1 455
Girls Who Went Wrong Laura Hapke / Pevná
common.buy 834
Tempered Steel Perry D. Luckett / Pevná
common.buy 773
Checkliste Tauchtauglichkeit K. Tetzlaff / Pevná
common.buy 895
Influenza Royal Society of London / Pevná
common.buy 1 158
ESTADISTICA PARA NEGOCIOS ECONOMIA ANDERSON ET AL / Brožovaná
common.buy 1 266

This text is well-grounded in scholarship, synthesizes a number of streams of thought, and then proposes thought-provoking applications for an existing approach to social and behavioral change through social marketing. It could be used with a number of courses and disciplines. The level of detail, use of various sources and the variety of examples make it appropriate for graduate level studies. It can also serve the social marketing or behavior change practitioner who wishes to enhance or expand his or her field of practice to include "upstream" approaches. - Written by the most highly regarding academic in the Social Marketing community. - Encourages Social Marketers to think beyond the "downstream" market of individuals whose behavior they are trying to influence to include the "upstream" market of individuals whose participation is needed to make changes. - Utilizes and synthesizes a number of different strands of scholarship (the evolution of social problems, the science of framing, the process of social change, social marketing history and elements, etc.)

Informace o knize

Plný název Social Marketing in the 21st Century
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2006
Počet stran 280
EAN 9781412916349
ISBN 1412916348
Libristo kód 04785091
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Váha 384
Rozměry 152 x 228 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet