Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Social Marketing and Social Change - Strategies and Tools for Health, Well-being, and the Environment

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Social Marketing and Social Change - Strategies and Tools for Health, Well-being, and the Environment R Craig Lefebvre
Libristo kód: 01243693
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, února 2013
Focusing on the use of marketing principles and techniques to develop population-based health promot... Celý popis
? points 280 b
2 799 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 11-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Howl's Moving Castle Diana Wynne Jones / Brožovaná
common.buy 178
Where's Wally? At Sea Martin Handford / Brožovaná
common.buy 183
Papouščí básničky Alena Winnerová / Pevná
common.buy 49
Připravujeme
God Explained in a Taxi Ride Paul Arden / Brožovaná
common.buy 258
Death in Disguise Caroline Graham / Brožovaná
common.buy 258
Výprodej
Tibetan Mastiff - A Complete Anthology of the Dog Various (selected by the Federation of Children's Book Groups) / Brožovaná
common.buy 675
Yangtze River Gunboats 1900-49 Angus Konstam / Brožovaná
common.buy 365
Confessions of a Murder Suspect James Patterson / Brožovaná
common.buy 232
Hvězdy a planety / Pevná
common.buy 226
Social Marketing Lefebvre / Pevná
common.buy 29 273
Espanol Divertido 2 David Isa de los Santos / Brožovaná
common.buy 422
Bioinformatics Jonathan M. Keith / Brožovaná
common.buy 2 935
Global Appetites Allison Carruth / Pevná
common.buy 3 218

Focusing on the use of marketing principles and techniques to develop population-based health promotion and disease prevention programs, this book features a practical emphasis for incorporating a marketing orientation and marketing techniques to address the diverse range of issues and problems that are encountered in the practice of public health. Its comprehensive view of social marketing includes its research base, its applications to a diverse set of social problems, and the focus on the public health field. The book promotes social marketers as scientists-practitioners who must understand the theory and research of social marketing as it is applied to designing effective social change programs.

Informace o knize

Plný název Social Marketing and Social Change - Strategies and Tools for Health, Well-being, and the Environment
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 592
EAN 9780470936849
ISBN 0470936843
Libristo kód 01243693
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 968
Rozměry 178 x 233 x 29
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet