Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Social and economical implications of a Social Media Campaign

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Social and economical implications of a Social Media Campaign Nicolò De Marchi
Libristo kód: 16220448
Nakladatelství Edizioni Accademiche Italiane, listopadu 2016
During the recent years Social Media are more present in our lives, becoming increasingly important.... Celý popis
? points 154 b
1 541 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Present Laughter Noel Coward / Brožovaná
common.buy 465
S'Arenal que m'han contat / Brožovaná
common.buy 867
Kuranin Insan Tasavvuru Kerim Buladi / Brožovaná
common.buy 358
Statistik der landwirtschaftlichen Production Johannes Conrad / Brožovaná
common.buy 433

During the recent years Social Media are more present in our lives, becoming increasingly important. This book aims to investigate the issue regarding the use of Social Media as a marketing channel by companies and, through the study of the case history "If we get to the final," see if it is possible to find a method to calculate the economic return of social initiatives. In the first chapter of the research, thanks to articles and books present in the literature, there will be a discussion about the Social Media Marketing. The second chapter will be more focused on the reasons why companies cannot and should not ignore Social Media, as they are an indisputable source of value. In the third chapter I will introduce the case history "If we get to the final", i.e. the initiative started and developed on Social Media by Juventus F.C., Jeep, Samsung, and We Are Social. In the fourth and final chapter, always referring to the case history mentioned in the previous chapter, I will analyze the calculation models present in the literature to find the economic return that those involved have had from the countryside "If we get to the final".

Informace o knize

Plný název Social and economical implications of a Social Media Campaign
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 208
EAN 9783330781788
Libristo kód 16220448
Váha 328
Rozměry 150 x 220 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet