Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Sexual Imagery Attitudes in Advertising - A Comparison Between Hispanics and Non-Hispanics

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Sexual Imagery Attitudes in Advertising - A Comparison Between Hispanics and Non-Hispanics Kevin Ann Kelsmark
Libristo kód: 08925514
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K., února 2008
Advertising is one of the most powerful tools in which society can incorporate their culture and bel... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Japanese New York Olga Kanzaki Sooudi / Pevná
common.buy 1 635
Metabolitos Secundarios de Cistus ladanifer Sosa Diaz Teresa / Brožovaná
common.buy 2 491
Eternal Wake Nguyen / Brožovaná
common.buy 489

Advertising is one of the most powerful tools in which society can incorporate their culture and beliefs. What impact does advertising have on consumer attitudes, beliefs and behaviors? Researchers have found information presented in ads tends to be accept

Informace o knize

Plný název Sexual Imagery Attitudes in Advertising - A Comparison Between Hispanics and Non-Hispanics
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 120
EAN 9783836457446
ISBN 9783836457446
Libristo kód 08925514
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K.
Váha 204
Rozměry 170 x 244 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet