Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Servqual in retailing Swapna Bhargavi Gantasala
Libristo kód: 06943948
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2011
SERVQUAL has interested many a researcher as a critical element of customer perceptions. Service Qua... Celý popis
? points 187 b
1 873 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Keto Diet Cookbook JOSH AXE / Brožovaná
common.buy 482
Fundamentals of Plasticity in Geomechanics S. Pietruszczak / Pevná
common.buy 3 230
Power-System Reliability Calculations Alexander Kusko / Brožovaná
common.buy 801
Schuttgutmechanik Otto Molerus / Brožovaná
common.buy 1 676
Politics of Ethnic Nationalism Joanne L. Duffy / Brožovaná
common.buy 1 619
French Revolution and Napoleon Philip Dwyer / Pevná
common.buy 4 032
Kiss of the Geisha Deborah Kemp / Brožovaná
common.buy 515
Montagem de Genomas Bacterianos Rommel T. J. Ramos / Brožovaná
common.buy 745

SERVQUAL has interested many a researcher as a critical element of customer perceptions. Service Quality is a dominant element in customer evaluations even when services are offered in combination with a physical product. Service Quality and Service Performance are best judged on Customer Satisfaction as an important outcome. Research has revealed that Service Quality has grown in importance for companies that want to be competitive and wish to be distinguished amongst competitors. The researchers base this empirical research on the model presented by Parasuraman, Velarie Zeithaml, and Leonard Berry. Five SERVQUAL dimensions have been considered for the study to be influencing Customer Satisfaction and Repurchase Intentions. Also considered for this study is the influence of Product quality and Price factors along with Customers perceptions on various factors influencing retail business. Of utmost interest to the researchers was to test this model in the retail scenario. Three different formats of stores were selected and the study was carried out for testing different hypothesis that presumed relationship between various SERVQUAL dimensions and Customer Satisfaction.

Informace o knize

Plný název Servqual in retailing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 324
EAN 9783659264870
Libristo kód 06943948
Váha 500
Rozměry 150 x 220 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet