Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Service Quality, Customer Satisfaction and Paying for Water Services

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Service Quality, Customer Satisfaction and Paying for Water Services Sam Kayaga
Libristo kód: 06827364
Nakladatelství VDM Verlag, září 2009
Previous research has shown that cost recovery is a prerequisite for sustainability of water service... Celý popis
? points 209 b
2 087
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Guitar Play-Along Hal Leonard Corp / Brožovaná
common.buy 489
Composer Showcase Carol Klose / Brožovaná
common.buy 183
SIPRI Yearbook 1994 Stockholm International Peace Research Institute / Pevná
common.buy 14 582
Numerische Algorithmen auf Transputer-Systemen Georg Bader / Brožovaná
common.buy 1 861
Churches of Christ in the 20th Century David Edwin Harrell / Brožovaná
common.buy 952

Previous research has shown that cost recovery is a prerequisite for sustainability of water services provision. The challenges for cost recovery are greater in urban areas of low-income countries where 88% of increase in global population is projected to be by 2015. Yet cost recovery in most urban water utilities in low income countries is low. In this study, a questionnaire was sent to 690 registered customers of an urban water utility in 11 towns of Uganda. Regression data analysis showed that customer perceptions of technical quality, functional quality, service value and corporate image strongly influence customer satisfaction. Service value and customer satisfaction in turn predict substantial variation in customer loyalty, which influences bill payment behaviour. Also, gender, education level, and occupation of the household head, with tenure status and household income significantly moderate the satisfaction/loyalty relationship. A major implication for water utility managers is that similar to other services, customer orientation improves willingness to pay for urban water services in low-income countries.

Informace o knize

Plný název Service Quality, Customer Satisfaction and Paying for Water Services
Autor Sam Kayaga
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 288
EAN 9783639192667
ISBN 3639192664
Libristo kód 06827364
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 426
Rozměry 152 x 229 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet