Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Service quality and customer satisfaction

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Service quality and customer satisfaction Tarisai Fritz Rukuni
Libristo kód: 02984793
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, dubna 2016
In recent years, major cities in South Africa (i.e., Cape Town, Durban, Johannesburg, and Pretoria)... Celý popis
? points 131 b
1 307
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Natural Law Alberto M. Piedra / Brožovaná
common.buy 1 635
Mehr Goettlichkeit (er)leben Anna Ballner / Brožovaná
common.buy 540
Introduction to Marine Science P.S. Meadows / Brožovaná
common.buy 1 472
The Caspian Sea Environment Aleksey N. Kosarev / Pevná
common.buy 5 762
Jolly Phonics Readers, Nonfiction, Level 2 Sara Wernham / Brožovaná
common.buy 393
Labour's Renewal? Gerald R. Taylor / Brožovaná
common.buy 1 603

In recent years, major cities in South Africa (i.e., Cape Town, Durban, Johannesburg, and Pretoria) have experienced a mushrooming of private Technical and Vocational Education Training (TVET / FET) colleges. Clearly, the increasing number of private institutions has resulted in growing competition in the sector. Escalating competitive pressure, therefore, means that there is need for these institutions to find new ways of achieving competitive advantage. Marketing specialists agree that an effective strategy for a business to maintain competitive advantage in a highly competitive market depends on two factors. Firstly, the business needs to develop an understanding of customers' opinions on service quality, and secondly, applying such knowledge to create efficient services delivery systems for maximising consumer satisfaction. It is against this background that the purpose of this study was twofold: (a) assessing FET / TVET students' perceptions of service quality, and (b) investigating how the Servqual attributes influence satisfaction. Contributions and implications of this study are also given to assist private education institutions management to improve their services.

Informace o knize

Plný název Service quality and customer satisfaction
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 120
EAN 9783659861178
Libristo kód 02984793
Váha 197
Rozměry 150 x 220 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet