Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Service-Orientierung im Mittelstand.

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Service-Orientierung im Mittelstand. Bettina Hofmann
Libristo kód: 01804576
Nakladatelství Fraunhofer Verlag, listopadu 2011
Unternehmen müssen in einer dienstleistungsorientierten und global vernetzten Welt willens und in de... Celý popis
? points 430 b
4 298 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Arterial Circulation John K-J Li / Brožovaná
common.buy 3 309
Hasenherz und Sorgenketten Beate Felten-Leidel / Brožovaná
common.buy 346

Unternehmen müssen in einer dienstleistungsorientierten und global vernetzten Welt willens und in der Lage sein, die sich bietenden Chancen schnell und entschlossen zu nutzen. Grundlage hierfür ist es, dass Unternehmen ihre Organisationsstrukturen und internen Prozesse an den Kundenbedürfnissen im Dienstleistungsgeschäft ausrichten. Diese Service-Orientierung wird anhand der Themen Customer Relationship Management, Human Resource Management und New Service Development untersucht.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet