Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Service Delivery vs. Service Excellence: Opposing Forces during the Patient Encounter and How to Overcome Them

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Service Delivery vs. Service Excellence: Opposing Forces during the Patient Encounter and How to Overcome Them Johnson
Libristo kód: 08340984
Nakladatelství Lulu.com, ledna 2014
In the typical healthcare setting, the operational logistics of service delivery are left-brain orie... Celý popis
? points 42 b
417 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 13-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Culture and Learning Mark Olssen / Pevná
common.buy 3 234
Confidentie A Kuyper / Brožovaná
common.buy 536
Living in Spin Andrew P Porter / Pevná
common.buy 808
Persian Love Negar Habib / Brožovaná
common.buy 228

In the typical healthcare setting, the operational logistics of service delivery are left-brain oriented-calculated, analytical, purposeful, and often orchestrated by policies, procedures, and processes that ensure predictable outcomes in quality and safet

Informace o knize

Plný název Service Delivery vs. Service Excellence: Opposing Forces during the Patient Encounter and How to Overcome Them
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 62
EAN 9781304497703
ISBN 9781304497703
Libristo kód 08340984
Nakladatelství Lulu.com
Váha 106
Rozměry 152 x 229 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet