Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Sensory Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Sensory Marketing
Libristo kód: 06594332
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, prosince 2009
What is sensory marketing and why is it interesting and also important? This book discusses how sens... Celý popis
? points 559 b
5 586 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


British Lower Palaeolithic John McNabb / Brožovaná
common.buy 1 149
Geometries of Visual Space Mark Wagner / Brožovaná
common.buy 1 898
Readings and Writings Peter Wollen / Brožovaná
common.buy 796
TRAVELIN' MAN Across the Sahara and Beyond Dennis D Feeheley / Brožovaná
common.buy 491
Photoshop Brushes and Creative Tools Alan Weller / Brožovaná
common.buy 596

What is sensory marketing and why is it interesting and also important? This book discusses how sensory aspects of products; that is, the touch, taste, smell, sound, and look of the products, affect our emotions, memories, perceptions, preferences, choices, and consumption of these products. It provides an overview of sensory marketing research.

Informace o knize

Plný název Sensory Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2009
Počet stran 422
EAN 9781841697536
ISBN 9781841697536
Libristo kód 06594332
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 704
Rozměry 157 x 235 x 29
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet