Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Semantics of Media

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Semantics of Media J. Ross
Libristo kód: 02258310
Nakladatelství Springer, října 2012
Media are objects with content and character that we describe using in- phrases: in the story, in th... Celý popis
? points 304 b
3 037 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Objective Advanced Workbook with Answers + CD Felicity O'Dell / Brožovaná
common.buy 331
TOP
High Output Management Andrew S. Grove / Brožovaná
common.buy 394
TOP
Yoga Anatomy Amy Matthews / Brožovaná
common.buy 577
TOP
Linux Basics For Hackers Occupytheweb / Brožovaná
common.buy 893
TOP
Kingdom of the Wicked - Box Set Kerri Maniscalco / Pevná
common.buy 1 239
TOP
Mass Effect: Retribution Drew Karpyshyn / Brožovaná
common.buy 258
TOP
Writers & Lovers / Brožovaná
common.buy 269
TOP
Portrait Painting Atelier Suzanne Brooke / Pevná
common.buy 690
Pokémon Sword & Pokémon Shield: The Official Galar Region Pokédex The Pokémon Company International / Brožovaná
common.buy 501
Martin Eden Jack London / Brožovaná
common.buy 337
Nineteen Eighty-Four George Orwell / Pevná
common.buy 513
Voyage For Madmen Peter Nichols / Brožovaná
common.buy 283
The Night Diary Veera Hiranandani / Brožovaná
common.buy 201
Super Pumped Mike Isaac / Pevná
common.buy 660

Media are objects with content and character that we describe using in- phrases: in the story, in the picture, in the movie, in the dream ... Like the propositional attitudes, these objects present a variety of hard problems for semantic and philosophical analysis. The Semantics of Media is an organized exploration of fundamental questions in the semantics of media. §The first three chapters set out a straightforward model within the possible-worlds framework, and consider how it might account for a range of notions applying to media generally: implicit vs. explicit content, propositional vs. individual content, causal vs. intentional content and the idea of a single World of the Medium. §The final three chapters examine ways of elaborating the model to cover a range of phenomena keyed to the functionality of particular forms of media. Chapter Four is a discussion of fiction and our apparent reference to fictional characters. Chapter Five deals with the phenomenon of viewpoint in pictorial media. Chapter Six is a study of interactions between users and characters of media centering on the puzzling case of seeing in films . §The Semantics of Media will be of interest to specialists in the fields of linguistics, philosophy and communications.

Informace o knize

Plný název Semantics of Media
Autor J. Ross
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 141
EAN 9789401063838
ISBN 9401063834
Libristo kód 02258310
Nakladatelství Springer
Váha 255
Rozměry 160 x 240 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet