Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Self-Concept and Consumer Behaviour - A Meta-Analysis

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Self-Concept and Consumer Behaviour - A Meta-Analysis Sabrina Hegner
Libristo kód: 06810478
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2007
Lots of studies have examined the relationship between consumer purchase decisions as a function of... Celý popis
? points 198 b
1 981 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Postindustrial Promise Anthony Healy / Brožovaná
common.buy 950
Devil's Alphabet Daryl Gregory / Brožovaná
common.buy 458
Co-Education of the Sexes Mabel Hawtrey / Brožovaná
common.buy 537
Jefatura femenina de hogar en el contexto del desplazamiento forzado Yenny Alejandra Garay López / Brožovaná
common.buy 1 102
Increasing Your Success as a Small Business Leader Robert S. Frey / Brožovaná
common.buy 1 099

Lots of studies have examined the relationship between consumer purchase decisions as a function of the match between the consumer?s self-image and perceived product image. This phenomenon has been termed ''image congruence''. Based on the self-consistency motivation theory, consumers prefer products that are similar to themselves. Under conditions of low discrepancy between product image and self-image, positive self- congruity results in an approach motivation which should lead to a positive consumer decision in relation to that product. Alternatively, when high discrepancy between product image and self-image exists, it results in low-self-congruity which should lead to an avoidance motivation. This book provides a meta-analysis of the empirical findings in the image congruence literature to explore the generalizability of the image congruence effect and the influence of theoretical moderators. Combined effects across empirical studies show that the effect of image congruence across consumer outcomes is robust.

Informace o knize

Plný název Self-Concept and Consumer Behaviour - A Meta-Analysis
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 208
EAN 9783639003154
Libristo kód 06810478
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Váha 326
Rozměry 150 x 12 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet