Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

SAGE Handbook of Marketing Theory

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha SAGE Handbook of Marketing Theory Pauline Maclaran
Libristo kód: 04287163
Nakladatelství SAGE Publications Ltd, prosince 2009
Bringing together the latest debates concerning the development of marketing theory, featuring origi... Celý popis
? points 378 b
3 784 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Operations Management David Barnes / Brožovaná
common.buy 2 481
Origins of the Cultural Revolution Roderick MacFarquhar / Brožovaná
common.buy 1 855
Leaving A Godly Legacy Charles Stanley / Brožovaná
common.buy 337
Phenomenology, Interpretation and Community Stephen H. Watson / Brožovaná
common.buy 1 101
Regionalism, Globalisation and International Order Jens-Uwe Wunderlich / Pevná
common.buy 5 031
Finanzwissenschaft. Erganzungs Adolph Wagner / Brožovaná
common.buy 601
Mia's Magic Uncle Lindsay MacLeod / Brožovaná
common.buy 180
Short History of Rome E. E. Bryant / Brožovaná
common.buy 1 201
Multiple Classifier Systems Carlo Sansone / Brožovaná
common.buy 1 540

Bringing together the latest debates concerning the development of marketing theory, featuring original contributions from a selection of leading international authors, this collection aims to give greater conceptual cohesion to the field, by drawing together the many disparate perspectives and presenting them in one volume. The contributors are all leading international scholars, chosen to represent the intellectual diversity within marketing theory. Divided into six parts, the handbook covers the historical development of marketing theory; its philosophical underpinnings; major theoretical debates; the impact of theory on representations of the consumer; and, the impact of theory on representations of the marketing organisation and contemporary issues in marketing theory.

Informace o knize

Plný název SAGE Handbook of Marketing Theory
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2009
Počet stran 544
EAN 9781847875051
ISBN 184787505X
Libristo kód 04287163
Nakladatelství SAGE Publications Ltd
Váha 1126
Rozměry 252 x 179 x 34
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet