Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

SAGE Brief Guide to Marketing Ethics

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha SAGE Brief Guide to Marketing Ethics Sage Publications
Libristo kód: 01342553
Nakladatelství SAGE Publications Inc, května 2011
With key terms and concepts related to marketing ethics presented in a short, easy-to-use format, th... Celý popis
? points 193 b
1 927 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Witchcraft and Magic in the Nordic Middle Ages Stephen A. Mitchell / Brožovaná
common.buy 1 001
Marriage of Heaven and Hell William Blake / Brožovaná
common.buy 228
Psoriáza Vladimír Vašků / Brožovaná
common.buy 143
Early Roman Warrior 753-321 BC Nic Fields / Brožovaná
common.buy 447
Huráreň Vladimír Machaj / Pevná
common.buy 97
Making of the Modern Law of Defamation Paul Mitchell / Pevná
common.buy 3 968
Foi Qui Guerit Jean-Martin Charcot / Brožovaná
common.buy 405
Death Penalty Roger Hood / Brožovaná
common.buy 2 569
Teaching Literacy for Love and Wisdom Bruce Novak / Brožovaná
common.buy 1 011
Alfred-Delp-Jahrbuch. Band 7/2013 Roland Hartung / Brožovaná
common.buy 520
Doing Academic Writing in Education Janet C. Richards / Pevná
common.buy 5 031
Grounded Vision William H. Major / Pevná
common.buy 1 236
Připravujeme
Foundation of the Peabody Tradition George A. Dillingham / Pevná
common.buy 1 473
Sustainable Industrial Chemistry Fabrizio Cavani / Pevná
common.buy 5 103

With key terms and concepts related to marketing ethics presented in a short, easy-to-use format, this guide is an essential companion for marketing courses or as a reference for students and practitioners who would like to learn more about the basics of ethical marketing. The text is divided into four sections which contain important keywords that relate to those sections: Business Ethics, Ethics and the Marketing Mix, Ethics and the Promotional Mix, and Special Topics in Marketing Ethics. Each keyword entry is written by a scholar drawn from the fields of business and marketing ethics, and is a comprehensive essay on such crucial topics as ethical issues in pricing, green marketing, and deceptive advertising. Each essay includes a list of references and suggested readings for each article so that readers can find more information on those issues they are most interested in.

Informace o knize

Plný název SAGE Brief Guide to Marketing Ethics
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 232
EAN 9781412995146
ISBN 1412995140
Libristo kód 01342553
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Váha 276
Rozměry 157 x 228 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet