Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Rethinking Prestige Branding

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Rethinking Prestige Branding Wolfgang Schaefer
Libristo kód: 10916143
Nakladatelství Kogan Page Ltd, března 2016
What makes someone covet a Kelly bag? Why are Cirque Du Soleil or Grey Goose so successful despite b... Celý popis
? points 303 b
3 033 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Unite Me Tahereh Mafi / Brožovaná
common.buy 195
TOP
Six of Crows: Collector's Edition Leigh Bardugo / Pevná
common.buy 431
TOP
Dragon Ball, Vol. 2 Akira Toriyama / Brožovaná
common.buy 203
TOP
Hopscotch Julio Cortazar / Brožovaná
common.buy 307
Complete Plant-Based Cookbook America's Test Kitchen / Brožovaná
common.buy 743
Rethinking Prestige Branding Wolfgang Schaefer / Brožovaná
common.buy 996
30 Days of Creativity / Brožovaná
common.buy 376
Secrets Between Us Thrity Umrigar / Brožovaná
common.buy 293
Hazmat Quick Guide: A CDL Hazmat Review MS Sharnera L Burgess / Brožovaná
common.buy 605
European Preventive Restructuring Reinhard Dammann / Pevná
common.buy 4 188
Hired Out / Brožovaná
common.buy 416

What makes someone covet a Kelly bag? Why are Cirque Du Soleil or Grey Goose so successful despite breaking all the conventions of their categories? What does Gucci's approach to marketing have in common with Nespresso's? And why do some people pay a relative fortune for Renova toilet paper or Aesop detergent even though they hardly ever 'advertise' and seem to have none of the 'functional performance advantages' conventional marketers would seek to demonstrate? Prestige brand experts JP Kuehlwein and Wolfgang Schaefer have dedicated themselves to studying what drives the success of prestige brands. Rethinking Prestige Branding collects their insights. Uncovering the secrets of why and how some brands are created more equal than others, Rethinking Prestige Branding includes over 100 case studies from Apple and Abercrombie & Fitch to Tate Modern and Tesla. Rather than re-telling brand success stories or re-hashing long-standing marketing principles, it takes readers on a colourful journey behind the scenes of today's marketing pros. This book will fascinate the marketing professional just as much as those who are simply curious as to how premium brands tick.

Informace o knize

Plný název Rethinking Prestige Branding
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2016
Počet stran 272
EAN 9780749479220
ISBN 9780749479220
Libristo kód 10916143
Nakladatelství Kogan Page Ltd
Váha 574
Rozměry 241 x 164 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet