Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Retail Value Proposition

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Retail Value Proposition Kyle B Murray
Libristo kód: 01216309
Nakladatelství University Of Toronto Press, února 2013
How do leading retailers create value for their customers? They craft unique experiences at compelli... Celý popis
? points 146 b
1 458 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 19-25 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Meine geniale Freundin Elena Ferrante / Brožovaná
common.buy 280
Cara Delevingne Abi Smith / Brožovaná
common.buy 389
Santa Klaus Murder Mavis Doriel Hay / Brožovaná
common.buy 232
Merchant of Venice Faye Yong / Brožovaná
common.buy 258
Canterbury Tales Geoffrey Chaucer / Brožovaná
common.buy 170
Battlefield 3: The Russian Andy McNab / Brožovaná
common.buy 253
The Commander's Daughter / Brožovaná
common.buy 276
Compleat Fisher John Smith / Brožovaná
common.buy 462
Down Milldyke Way Harry Bowling / Brožovaná
common.buy 293
Haunted Bray and Environs Eddie Tynan / Brožovaná
common.buy 480

How do leading retailers create value for their customers? They craft unique experiences at compelling prices. This book introduces a new and effective way to manage those experiences based on three critical factors - environment, selection, and engagement (ESE) - that separate successful retailers from those that fail and are forgotten. The ESE framework is derived from the academic literature on retail management and consumer marketing, and supplemented by hundreds of hours of interviews with executives and marketers from Canada's leading companies, including Loblaw, Indigo Books and Music, and Lululemon. Kyle B. Murray illustrates the components of this framework with examples and case studies that examine how the shopping environment, product selection, and customer engagement each affect consumer decision and create competitive advantage. Whether you are an aspiring merchant or an industry veteran, this book's strategic framework will help you build a solid foundation for your business in today's ever-evolving retail marketplace.

Informace o knize

Plný název Retail Value Proposition
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2013
Počet stran 248
EAN 9781442643635
ISBN 1442643633
Libristo kód 01216309
Nakladatelství University Of Toronto Press
Váha 520
Rozměry 231 x 158 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet