Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Response

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Response Lois K. Geller
Libristo kód: 04515843
Nakladatelství Oxford University Press Inc, října 2002
Marketing experts know that Direct Marketing is the single most effective way to sell products and s... Celý popis
? points 114 b
1 141 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Perfect Judith McNaught / Brožovaná
common.buy 243
Animalario selecto / Brožovaná
common.buy 323
British Essayists Ferguson / Pevná
common.buy 896
Does This Baby Make Me Look Straight? Dan Bucatinsky / Brožovaná
common.buy 416

Marketing experts know that Direct Marketing is the single most effective way to sell products and services. It is the only form of marketing that is testable, trackable, and, when done the right way, always profitable. Lois K. Geller, a leading Direct Marketing expert, updates her classic book to include the latest tips and techniques, plus expanded coverage of Direct Marketing in the age of the Internet. The new Revised Edition of Response offers all marketers, in any size company, a strategy for creating and sustaining a profitable Direct Marketing program-both on- and off-line. Leading the reader through this program of planning, budgeting, forecasting, testing, building lists, choosing suppliers, selling overseas, and developing loyal customers, Geller explains how to create profitable direct mail packages, print ads, television and radio commercials, inbound and outbound telemarketing programs, and more. Plus, she shows how all of these strategies can be applied to Internet direct marketing, including loyalty programs, online catalogues, fulfilment and customer service, and more. With scores of up-to-date examples drawn from companies large and small, including Ford Motor Company, American Express, and 1-800-Flowers, plus an updated glossary and resource guide, this Revised Edition of Response will be the authoritative source for Direct Marketing strategies and techniques.

Informace o knize

Plný název Response
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2002
Počet stran 384
EAN 9780195158694
ISBN 0195158695
Libristo kód 04515843
Nakladatelství Oxford University Press Inc
Váha 694
Rozměry 166 x 245 x 27
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet