Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Researching Audiences

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Researching Audiences Kim Schroder
Libristo kód: 04060549
Nakladatelství Bloomsbury Publishing, června 2003
How do young audiences play with the cultural spectacle offered by reality shows like Big Brother? H... Celý popis
? points 246 b
2 455 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Augustine's Laws Norman R. Augustine / Pevná
common.buy 995
Moomin Book Two Tove Jansson / Pevná
common.buy 473
Caveman Chemistry Kevin M Dunn / Brožovaná
common.buy 892
Like a Holy Crusade Nicolaus Mills / Brožovaná
common.buy 458
From Cultures of War to Cultures of Peace Takashi Yoshida / Pevná
common.buy 2 301
Dirty, Sacred Rivers Cheryl Colopy / Pevná
common.buy 2 098
Bewitched In Salem Russ Ely / Brožovaná
common.buy 386

How do young audiences play with the cultural spectacle offered by reality shows like Big Brother? How does interactive media influence learning the process in educational and everyday settings? How can corporate communicators address their ethical commitment more effectively to the general public? And is there a link between television viewing and violent behaviour? Researching Audiences is a practical hands-on guide to the main types of empirical fieldwork that have established themselves in academic, policy and commercial research. It will help you explore what audience members do with the media, how they make sense of the media, and how the media may influence social affairs from the micro to the macro level. The book introduces and discusses four complementary key approaches to empirical research: Media ethnography, reception research, survey research, and experimental research. Each section presents * a full-scale presentation of a best-practice example of the approach * the key concepts used by its practitioners and an overview of its scholarly history * a comprehensive toolbox that equips students with the methodological prerequisites needed in order to embark on the kind of fieldwork often required in practice-oriented audience courses

Informace o knize

Plný název Researching Audiences
Autor Kim Schroder
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2003
Počet stran 256
EAN 9780340762745
ISBN 0340762748
Libristo kód 04060549
Nakladatelství Bloomsbury Publishing
Váha 640
Rozměry 160 x 234 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet