Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Research Methodology to extend Service Quality to Six Sigma levels

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Research Methodology to extend Service Quality to Six Sigma levels Rajamahanti Surya Kiran
Libristo kód: 02923844
Nakladatelství Scholars' Press, prosince 2015
This work is filtered -out work from the research papers that had generated scope for the future pro... Celý popis
? points 129 b
1 291 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Poslední hlídka Tomáš Petrásek / Brožovaná
common.buy 99
Going Back English Rachael / Brožovaná
common.buy 253
Hi Mom, Did You Miss Me? Joseph Roush / Brožovaná
common.buy 328
Different Widows Mary Pix / Brožovaná
common.buy 486

This work is filtered -out work from the research papers that had generated scope for the future professional researchers in the fields of 1. Mechanical Engineering 2. Construction Engineering 3. Mechatronics 4. Industrial Engineering and would be very useful for the below mentioned fields: 1. STEM- Science,Technology,Engineering & Mathemeatics. 2. STEAM- Science,Technology,Engineering,Agriculture & Medical. 3. STEMeM- Science,Technology,Engineering,Medical & Management.

Informace o knize

Plný název Research Methodology to extend Service Quality to Six Sigma levels
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 56
EAN 9783639862645
ISBN 3639862643
Libristo kód 02923844
Nakladatelství Scholars' Press
Váha 95
Rozměry 152 x 229 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet