Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Research in Consumer Behavior

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Research in Consumer Behavior Russell W. Belk
Libristo kód: 04688079
Nakladatelství Emerald Publishing Limited, června 2007
Drawing on a vast array of research contexts ranging from brand collecting, globalizing food in Indi... Celý popis
? points 576 b
5 764
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-14 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Animal Sciences Allan B. Cobb / Pevná
common.buy 31 441
Knowledge Entrepreneur Stan Skrzeszewski / Brožovaná
common.buy 1 717
Taking Up the Torch Edward Timms / Pevná
common.buy 1 263
Připravujeme
Knowledge Translation Toolkit Nasreen Jessani / Brožovaná
common.buy 769
HSJ; Scottish Island Girl Joanne Gail Johnson / Brožovaná
common.buy 164
Rhyming Hope and History Charlotte Ryan / Brožovaná
common.buy 780
Engines of Change Daniel DiSalvo / Pevná
common.buy 2 342

Drawing on a vast array of research contexts ranging from brand collecting, globalizing food in India, and art consumption to rock festivals, dog shows, and fan fiction, this volume suggests both the breadth and depth encompassed by Consumer Culture Theory (CCT). CCT is a specific interpretive approach to understanding consumer behavior that has crystallized in the past few years out of an evolving stream of research conducted over the past few decades. These chapters present cutting edge CCT research and are a subset of the work presented at the first CCT Conference. Besides its focus on consumption, CCT research emphasizes the cultural context of consumer behavior with the intent of constructing theory.As the innovative writings, photography, and poems in this volume illustrate, rather than being a single theory, Consumer Culture Theory is a set of empirical and conceptual approaches emphasizing non-positivist methods and culturally constructed meanings. These chapters present a rich stew of ideas, findings, and insights that represent the best of CCT. Together they sketch some of the domains that CCT research seeks to inform. Collectively they should enlighten, inspire, and empower further research in the CCT spirit. It is international in scope. It provides a qualitative and quantitative approach to consumer behavior research.

Informace o knize

Plný název Research in Consumer Behavior
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2007
Počet stran 466
EAN 9780762314461
ISBN 076231446X
Libristo kód 04688079
Nakladatelství Emerald Publishing Limited
Váha 830
Rozměry 166 x 240 x 31
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet