Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Research Handbook on EU Media Law and Policy

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Research Handbook on EU Media Law and Policy Pier L. Parcu
Libristo kód: 35756056
Nakladatelství Edward Elgar, září 2021
This cutting-edge Research Handbook presents a comprehensive overview of the European Union’s influe... Celý popis
? points 667 b
6 674 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Little Black Classics Box Set / Brožovaná
common.buy 2 502
TOP
Business Management for the IB Diploma Andrew Gillespie / Brožovaná
common.buy 1 558
Thinking Skills Coursebook Andrew Roberts / Brožovaná
common.buy 1 332
Policy-Making in the European Union Mark A. Pollack / Brožovaná
common.buy 1 297
Připravujeme
Digital Services Act Franz Hofmann / Pevná
common.buy 6 463
Digital Services Act: DSA Benjamin Raue / Pevná
common.buy 3 779
Digital Services Act Markus Köhler / Pevná
common.buy 3 470
Připravujeme
New Digital Services Act Torsten Kraul / Pevná
common.buy 3 241
Banking 5.0 Bernardo Nicoletti / Pevná
common.buy 4 943
Lobbying in Europe Alberto Bitonti / Pevná
common.buy 4 943
Corporate Treasury and Cash Management R. Cooper / Brožovaná
common.buy 9 027
Media Law Jacob Rowbottom / Brožovaná
common.buy 1 541

This cutting-edge Research Handbook presents a comprehensive overview of the European Union’s influence on the regulation of the media sector in the digital age. It explores and compares several areas of European legislation that have an impact on the media sector, defined in a broad sense for its capacity to influence the public opinion at large.

Utilising law and policy perspectives, chapters explain EU media policy by successive approximations, moving from the general to the specific. It first examines certain fundamental pillars of EU legal assets that undoubtedly help to characterize the action of the European Union in the industry, then moves to analyse other fields of legislation, where a series of 'sectoral' rules also affect and shape the media. These fields include competition rules, rules on electronic communications, rules on e-Commerce, and data protection regulation, up to the recently revised Audiovisual Media Services Directive. In the final section of the Research Handbook, several authors discuss how the digital disruption is shaping the future of European media policy. The Research Handbook also has a particular focus on the methodology of the Media Pluralism Monitor; a major tool used to specifically assess the risks for media pluralism and freedom in Europe.

Innovative and timely, this Research Handbook will be a crucial companion for academics and students in the fields of law, policy and media, who wish to further their understanding of the logic of future developments in the EU digital media sector.

Informace o knize

Plný název Research Handbook on EU Media Law and Policy
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2021
Počet stran 480
EAN 9781786439321
ISBN 1786439328
Libristo kód 35756056
Nakladatelství Edward Elgar
Váha 940
Rozměry 169 x 244 x 34
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet