Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Relationship Between Perceived Values Congruence and Organizational Commitment in Multinational Organization

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Relationship Between Perceived Values Congruence and Organizational Commitment in Multinational Organization Anthony C Nwadei
Libristo kód: 08744031
Nakladatelství Dissertation.Com. - Do Not Use, ledna 2004
American, African, European, and Middle Eastern (N = 420) technical professional employees of a mult... Celý popis
? points 62 b
620 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


In the Dead of Winter Abbey Pen Baker / Brožovaná
common.buy 430
Cyberneural Symbiote Rick A. Mullins / Brožovaná
common.buy 495
I Saw The Lite Peggy Allen / Brožovaná
common.buy 384
Love Lost Forever Mykala / Brožovaná
common.buy 529
Bohemians of the Latin Quarter Henri Murger / Brožovaná
common.buy 643
L'Histoire de l'Algerie Racontee A La Jeunesse, (Ed.1848) Antoinette-Josephine-Francoise-Anne Drohojowska / Brožovaná
common.buy 754
Gog and Magog Paul Tice / Brožovaná
common.buy 367

American, African, European, and Middle Eastern (N = 420) technical professional employees of a multinational organization were surveyed to explore the relationship between perceived values congruence (PVC) and organizational commitment (OC). PVC was looked at as a function of fit between: (a) person s and organization s actual values and (b) organization s espoused and actual values. Four dimensions of values (ethics, people, change, and bottom line) and three components of OC (affective, continuance, and normative) were considered. The key findings of the study were: (a) PVC was related to OC; (b) the relationship was different for each component of OC and socio-cultural group; and (c) the regression models that described these relationships showed that each socio-cultural group was most strongly associated with a different dimension of values: change for Americans, bottom line for Africans, people for Europeans, and ethics for Middle Easterners.

Informace o knize

Plný název Relationship Between Perceived Values Congruence and Organizational Commitment in Multinational Organization
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2004
Počet stran 168
EAN 9781581122138
ISBN 9781581122138
Libristo kód 08744031
Váha 313
Rozměry 189 x 246 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet