Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Reconceptualizing the Nature of Science for Science Education

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Reconceptualizing the Nature of Science for Science Education Sibel Erduran
Libristo kód: 14230028
Nakladatelství Springer, září 2016
Prompted by the ongoing debate among science educators over 'nature of science', and its importance... Celý popis
? points 273 b
2 726 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 6-8 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Jesus: The Only Way to God John Piper / Brožovaná
common.buy 265
Gorgeous Colouring For Girls - Fashion Fun! Elizabeth James / Brožovaná
common.buy 284
Eine deutsche Burgerfamilie Julius von Wickede / Brožovaná
common.buy 865
Pokémon X und Y 05 Hidenori Kusaka / Brožovaná
common.buy 165
Integrative Environmental Medicine Aly Cohen / Brožovaná
common.buy 2 386
Stations West Allison Amend / Brožovaná
common.buy 406
Chariots of Wrath Sam Whitworth / Pevná
common.buy 978
JOURNEYS Houghton Mifflin Company / Pevná
common.buy 3 605
Girl Called Dog Nicola Davies / Brožovaná
common.buy 208
Composite Construction David Nethercot / Pevná
common.buy 6 694
Behemoth Joshua B. Freeman / Pevná
common.buy 601
Annals of Scotland David Dalrymple / Brožovaná
common.buy 1 034
Mission Lost Cat Marsha Qualey / Pevná
common.buy 482

Prompted by the ongoing debate among science educators over 'nature of science', and its importance in school and university curricula, this book is a clarion call for a broad re-conceptualizing of nature of science in science education. The authors draw on the 'family resemblance' approach popularized by Wittgenstein, defining science as a cognitive-epistemic and social-institutional system whose heterogeneous characteristics and influences should be more thoroughly reflected in science education. They seek wherever possible to clarify their developing thesis with visual tools that illustrate how their ideas can be practically applied in science education. The volume's holistic representation of science, which includes the aims and values, knowledge, practices, techniques, and methodological rules (as well as science's social and institutional contexts), mirrors its core aim to synthesize perspectives from the fields of philosophy of science and science education. The authors believe that this more integrated conception of nature of science in science education is both innovative and beneficial. They discuss in detail the implications for curriculum content, pedagogy, and learning outcomes, deploy numerous real-life examples, and detail the links between their ideas and curriculum policy more generally.

Informace o knize

Plný název Reconceptualizing the Nature of Science for Science Education
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 189
EAN 9789402405392
ISBN 9402405399
Libristo kód 14230028
Nakladatelství Springer
Váha 3285
Rozměry 155 x 235 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet