Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Raeumliche Identitaet ALS Aufgabenfeld Des Staedte- Und Regionenmarketing

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Raeumliche Identitaet ALS Aufgabenfeld Des Staedte- Und Regionenmarketing Ewald Werthmöller
Libristo kód: 12616070
Nakladatelství Peter Lang AG, prosince 1994
Angesichts der wachsenden Intensität des interkommunalen Wettbewerbs kommt dem Städte- und Regionenm... Celý popis
? points 158 b Připravujeme Připravujeme
1 581 včetně DPH
Očekávaný dotisk Termín neznámý Termín neznámý

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Existenzphilosophie Karl Jaspers / Pevná
common.buy 4 388
A Walk in the Tundra Rebecca L. Johnson / Brožovaná
common.buy 307
Consumer Behaviour Towards Dairy Products Margani Soma Sekhara / Brožovaná
common.buy 2 081
Picturing the New Testament Annette Weissenrieder / Brožovaná
common.buy 4 814
Quais de La Colere (Les) Philippe Huet / Brožovaná
common.buy 726
Teenie: Newslady in Training Steen Miles / Brožovaná
common.buy 542
On a Pedestal Bessie M David / Brožovaná
common.buy 569
Dors Ma Jolie Clark Higgins / Brožovaná
common.buy 546
The Stone Thrower Adam Marek / Brožovaná
common.buy 326
The Black Queen Kristine Kathryn Rusch / Digital
common.buy 314
Lastenausgleich Thomas Habbe / Pevná
common.buy 2 366
All My Wishes for You Michelle Halvorson / Pevná
common.buy 618
State sovereignty or ecological sovereignty? Cornelis Theunis van der Lugt / Pevná
common.buy 1 782

Angesichts der wachsenden Intensität des interkommunalen Wettbewerbs kommt dem Städte- und Regionenmarketing in Wissenschaft und Praxis wachsende Aufmerksamkeit zu. Die vorliegende Arbeit verfolgt das Ziel, die Bewußtwerdung und kommunikative Herausstellung räumlicher Identität als wesentliche Voraussetzung für die Profilierung im Wettbewerbsumfeld deutlich zu machen. Der Konkretisierung des Begriffsverständnisses räumlicher Identität liegt eine Zweisamkeit zugrunde, welche zwischen der Identität der Person und der Identität des Raumes unterscheidet. Darauf aufbauend werden Erfolgsvoraussetzungen für das Städte- und Regionenmarketing dargelegt. Ergänzend zur theoretischen Diskussion erfolgt eine Überprüfung von Teilaspekten räumlicher Identität auf der Basis einer empirischen Studie.

Informace o knize

Plný název Raeumliche Identitaet ALS Aufgabenfeld Des Staedte- Und Regionenmarketing
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1994
Počet stran 228
EAN 9783631482186
ISBN 3631482183
Libristo kód 12616070
Nakladatelství Peter Lang AG
Váha 330
Rozměry 148 x 210 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet