Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Radio in the Digital Age

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Radio in the Digital Age Andrew Dubber
Libristo kód: 04908945
Nakladatelství Polity Press, listopadu 2013
Radio's influence can be found in almost every corner of new media. Radio in the Digital Age asses... Celý popis
? points 206 b
2 058 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Lehrbuch, Livello A1, m. 2 Audio-CDs Andreina Sgaglione / Brožovaná
common.buy 584
Metrical Phonology Richard HoggC. B. McCully / Brožovaná
common.buy 1 682
History of Lumsden's Battery, C.S.A. George Little / Brožovaná
common.buy 478
T'ang China S.A.M. Adshead / Brožovaná
common.buy 3 309
Ethnic Prejudice and Discrimination in Europe Andreas Zick / Brožovaná
common.buy 1 392
Resource-Based and Evolutionary Theories of the Firm Cynthia A. Montgomery / Brožovaná
common.buy 6 032
Wittgenstein and Political Theory Christopher C. Robinson / Pevná
common.buy 2 829

Radio's influence can be found in almost every corner of new media. Radio in the Digital Age assesses a medium that has not only survived the challenges of a new technological age but indeed has extended its reach. This is not a book about digital radio, but rather about the medium of radio in its many analogue and digital forms in an age characterised by digital technologies. The context of the digital age reveals new insights about the nature of radio. In this important addition to the world of radio scholarship, Dubber provides a theoretical framework for understanding the medium - allowing for complexity and contradiction, while avoiding essentialism and technological determinism. Introducing radio as a series of practices and phenomena that can be understood through a range of discursive categories, this book explores the relationships between radio, music, politics, storytelling and society in a new and thoughtful way. This book will make essential reading for students of media, communication, broadcasting and the digital industries. It offers a timely and comprehensive introduction for anyone who wishes to understand the role of radio in today's media landscape.

Informace o knize

Plný název Radio in the Digital Age
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2013
Počet stran 208
EAN 9780745661964
ISBN 0745661963
Libristo kód 04908945
Nakladatelství Polity Press
Váha 382
Rozměry 218 x 186 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet