Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Queue Management System

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Queue Management System Murtaza Ali
Libristo kód: 06842779
Nakladatelství VDM Verlag, května 2011
A call center is defined as any group whose principal business activity is talking on telephone to c... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Panzerwrecks 2 William Auerbach / Brožovaná
common.buy 563
Who Do You Love Thompson / Brožovaná
common.buy 340
Science for the Fifth Grade with Experiments Percy Elliott Rowell / Brožovaná
common.buy 639
Über den Krankheitsbegriff Benedicto Chuaqui / Brožovaná
common.buy 1 948
Constructive Communication Richard Ellis / Brožovaná
common.buy 1 181
SIX DUETS HEFT 2 CARL STAMITZ / Brožovaná
common.buy 576
Ultimate Guide to Homesteading Nicole Faires / Brožovaná
common.buy 418
Body Cultures Henning Eichberg / Pevná
common.buy 9 050
Opusculum De Dignitate Sacerdotvm Incomparabili Carl von Reifitz / Brožovaná
common.buy 745
Policing Football Megan O'Neill / Pevná
common.buy 3 037
God's Word to Us Chiara Lubich / Brožovaná
common.buy 216

A call center is defined as any group whose principal business activity is talking on telephone to customers or prospects. There is no doubt that call centers are today a booming sector in Pakistan and all over the world. We are here to propose the most suitable and best strategy for call center queue management. It will incorporate important features of call center queues and it will produce results that are different from those produced by the more usual models. The analytic approach is easy to apply and is used to offer some interesting insights for call center queue management. We usually come across lots of complaints from the consumer when they have to contact some representative of the company by going through hours of hold time. In this crucial hour, two things play an important role, the call management and the quality of the service. If the company will have high number of abandoned calls, it means that they have a huge number of irate customers which would really think hard before going for the same company for any kind of business next time.

Informace o knize

Plný název Queue Management System
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 80
EAN 9783639358421
ISBN 3639358422
Libristo kód 06842779
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 127
Rozměry 152 x 229 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet