Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Quest for Global Dominance

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Quest for Global Dominance Anil K. Gupta
Libristo kód: 04882021
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, dubna 2008
Anil K. Gupta, Vijay Govindarajan, and Haiyan Wang are among the most distinguished experts in the f... Celý popis
? points 72 b
724 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Red, 1 Audio-CD Taylor Swift / Audio CD
common.buy 295
Připravujeme
Valley Joan MacLeod / Brožovaná
common.buy 418
World Class 2A Combo Split Nancy Douglas / Brožovaná
common.buy 774
Statistical Challenges in Modern Astronomy V Eric D. Feigelson / Brožovaná
common.buy 6 032
Final Chapter Donald Kenrick / Brožovaná
common.buy 858
Participles in Rigvedic Sanskrit John J. Lowe / Pevná
common.buy 4 776
Syntax of Mauritian Creole Anand Syea / Pevná
common.buy 6 984
Symposia on Theoretical Physics 3 Alladi Ramakrishnan / Brožovaná
common.buy 1 540
Woman of Reason Karen Green / Brožovaná
common.buy 763
God and History Peter Hinchliff / Pevná
common.buy 7 279
Perspectives in Fluid Mechanics Donald Coles / Brožovaná
common.buy 1 540

Anil K. Gupta, Vijay Govindarajan, and Haiyan Wang are among the most distinguished experts in the field of globalization. In The Quest for Global Dominance they present the lessons from their twenty-year study of over two hundred corporations. They argue that, in order for a company to create and maintain its position as a globally dominant player, executives must ensure that their company leads its industry in the following four essential tasks: Identifying market opportunities worldwide and pursuing them by establishing the necessary presence in all key markets Converting global presence into global competitive advantage by identifying and developing the opportunities for value creation that global presence offers Cultivating a global mindset by viewing cultural and geographic diversity as an opportunity, not just a challenge Leveraging the rise of emerging markets especially China and India to transform the company's growth prospects, global cost structure, and pace of innovation

Informace o knize

Plný název Quest for Global Dominance
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2008
Počet stran 320
EAN 9780470194409
ISBN 0470194405
Libristo kód 04882021
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 528
Rozměry 153 x 235 x 28
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet