Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Qualitative Research in Marketing and Management

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Qualitative Research in Marketing and Management HACKLEY
Libristo kód: 22403659
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, prosince 2019
This is a practical and accessible, yet sophisticated introduction to interpretive methods for doing... Celý popis
? points 503 b
5 031 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 19-25 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Red Samurai Tiffiny Hall / Brožovaná
common.buy 229
Selbstvertrauen Selbstfindung Selbstliebe Leoni Herzig / Brožovaná
common.buy 667

This is a practical and accessible, yet sophisticated introduction to interpretive methods for doing qualitative research projects and dissertations. Bringing together concepts of qualitative research from ethnography, phenomenology, critical discourse

Informace o knize

Plný název Qualitative Research in Marketing and Management
Autor HACKLEY
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2019
Počet stran 266
EAN 9781138332195
ISBN 1138332194
Libristo kód 22403659
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 572
Rozměry 240 x 162 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet