Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Public Relations and the Making of Modern Britain

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Public Relations and the Making of Modern Britain Anthony Scott
Libristo kód: 04648579
Nakladatelství MANCHESTER UNIVERSITY PRESS, května 2012
Public relations was established in Britain by a group of liberal intellectuals in the aftermath of... Celý popis
? points 297 b
2 969 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Memorias de un preso Mario Conde / Brožovaná
common.buy 276
Current Perspectives on Learning Disabilities Sandra Burkhardt / Pevná
common.buy 4 360
History of British Trade Unionism Henry Pelling / Pevná
common.buy 4 671
Grundzuge der Entscheidungslehre Thorsten Hagenloch / Brožovaná
common.buy 553
Litigator's Guide to DNA Ron C. Michaelis / Pevná
common.buy 2 590
Breath of the Symphonist David Fanning / Pevná
common.buy 4 944
Failure of Civil Society? Akihiro Ogawa / Pevná
common.buy 3 036
Istanbul Bisiklet Rehberi Aydan Celik / Brožovaná
common.buy 880
Shape and Pattern Wendy Clemson / Pevná
common.buy 223
Evolution of an Empire Mary Platt Parmele / Brožovaná
common.buy 564
Qualitative Spatial Change Antony Galton / Pevná
common.buy 2 384
Boston City Guide 3e John Spelman / Brožovaná
common.buy 734
Information Visualization Chaomei Chen / Brožovaná
common.buy 1 540

Public relations was established in Britain by a group of liberal intellectuals in the aftermath of the slump. Central to the startling story of Britain's early public relations pioneers is Sir Stephen Tallents, the inaugural President of the Institute of Public Relations. Tallents was a public sector entrepreneur who lent his patronage to John Grierson's documentary film movement, the BBC Overseas Service, the development of Listener Research and the staging of the Festival of Britain. A compelling portrait of how the social, economic and media revolutions of early twentieth century reshaped national life, Public relations and the making of modern Britain reveals a country struggling to cope with austerity and crisis that is at once very different from, and yet surprisingly similar to, our own. This book includes the first reprint of Tallents' influential 'The Projection of England' for over fifty years. It will interest students and scholars of media studies and modern British culture, history and politics.

Informace o knize

Plný název Public Relations and the Making of Modern Britain
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 280
EAN 9780719084577
ISBN 0719084571
Libristo kód 04648579
Nakladatelství MANCHESTER UNIVERSITY PRESS
Váha 472
Rozměry 222 x 145 x 27
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet