Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Psychometric Framework for Modeling Parental Involvement and Reading Literacy

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Psychometric Framework for Modeling Parental Involvement and Reading Literacy R. Annemiek Punter
Libristo kód: 02869036
Nakladatelství Springer International Publishing AG, února 2016
This volume offers insights from modelling measures of parental involvement and their relationship w... Celý popis
? points 137 b
1 372 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 12-14 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Expectativas de los profesores y Motivacion de las alumnas Monica Paz Hernandez del Campo / Brožovaná
common.buy 1 727
History of Fire Engines Coloring Book A. G. Smith / Brožovaná
common.buy 142
Behavioral Approaches for Children and Adolescents Philip C. Kendall / Brožovaná
common.buy 3 037
Připravujeme
Transient Landscapes Ellen E. Wohl / Pevná
common.buy 925
Hunde verstehen Jan Nijboer / Brožovaná
common.buy 472
Explanatory Power of Models Robert Franck / Brožovaná
common.buy 4 671
Joy of Ravel / Brožovaná
common.buy 779
Beginning of The Barley Season Joyce May Beckford / Brožovaná
common.buy 404
Synchronicity, 1 Blu-ray Jacob Gentry / Blu-ray
common.buy 476

This volume offers insights from modelling measures of parental involvement and their relationship with student reading literacy across countries, exploring and incorporating cultural differences. This is a significant contribution to a field where cross-cultural comparisons from a triangulated perspective are sparse. For readers interested in exploring the relationship between parental involvement and student attainment, the literature review provides a useful starting point. Meanwhile, for the more methodologically interested reader, this report presents state-of-the art ways to identify and model cultural differential item functioning in ILSA, illustrating the extent to which the parental involvement construct may be affected by cultural differences and how this may affect the outcomes of cross cultural comparisons. The framework is generic and should provide a solid foundation for future ILSA practices and secondary analyses. International large scale assessment (ILSA) studies like the IEA's Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS) provide valuable data, containing both student achievement data and contextual background data from schools, teachers, students and parents for over 41 countries.§

Informace o knize

Plný název Psychometric Framework for Modeling Parental Involvement and Reading Literacy
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2016
Počet stran 97
EAN 9783319287102
ISBN 3319287109
Libristo kód 02869036
Váha 342
Rozměry 155 x 235 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet