Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Psychological-Institutional Approach to Consumers' Decision Making

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Psychological-Institutional Approach to Consumers' Decision Making Felipe Almeida
Libristo kód: 10026744
Nakladatelství Peter Lang AG, prosince 2011
A Psychological-Institutional Approach to Consumers' Decision Making
? points 130 b
1 300 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Learn to Earn the Greatness Ajay Kanaojia / Brožovaná
common.buy 402

A Psychological-Institutional Approach to Consumers' Decision Making

Informace o knize

Plný název Psychological-Institutional Approach to Consumers' Decision Making
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2011
Počet stran 140
EAN 9783631635056
ISBN 9783631635056
Libristo kód 10026744
Nakladatelství Peter Lang AG
Váha 298
Rozměry 217 x 156 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet