Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Programmatic Advertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Programmatic Advertising Oliver Busch
Libristo kód: 09524383
Nakladatelství Springer International Publishing AG, listopadu 2015
This fundamental guide on programmatic advertising explains in detail how automated, data-driven adv... Celý popis
? points 236 b
2 357 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Complete Beginner's Guide to Drawing Walter Foster / Pevná
common.buy 450
TOP
Scrum and XP from the Trenches Henrik Kniberg / Brožovaná
common.buy 626
Schema Therapy Janet Klosko / Brožovaná
common.buy 1 464
Haroun and the Sea of Stories Salman Rushdie / Brožovaná
common.buy 258
Introduction to Programmatic Advertising DOMINIK KOSORIN / Brožovaná
common.buy 425
Data in Digital Advertising Dominik Kosorin / Brožovaná
common.buy 400
Federal Regulation of Methadone Treatment Committee on Federal Regulation of Methadone Treatment / Brožovaná
common.buy 1 762
In Search of Adventure Brad Olsen / Brožovaná
common.buy 398
Report / Pevná
common.buy 1 148
19 & 20: Notes For A New Social Protagonism Colectivo Situaciones / Brožovaná
common.buy 687
Leishmaniasis Saurabh Bhatia / Pevná
common.buy 4 031

This fundamental guide on programmatic advertising explains in detail how automated, data-driven advertising really works in practise and how the right adoption leads to a competitive advantage for advertisers, agencies and media. The new way of planning, steering and measuring marketing may still appear complex, threatening and promising at once to many decision makers. This collaborative compendium combines proven experience and best practice in 21 articles written by 42 renowned experts form all around the globe. Among them Dr. Florian Heinemann/Project-A, Peter Würtenberger/Axel-Springer, Deirde McGlashan/MediaCom, Dr. Marc Grether/Xaxis, Michael Lamb/MediaMath, Carolin Owen/IPG, Stefan Bardega/Zenith, Arun Kumar/Cadreon, Dr. Ralf Strauss/Marketingverband, Jonathan Becher/SAP and many more great minds.§

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet