Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Process Improvement and Quality Management in the Retail Industry

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Process Improvement and Quality Management in the Retail Industry Stephen George
Libristo kód: 04893409
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, srpna 2005
The authors of "Process Improvement and Quality Management in the Retail Industry" discuss quality m... Celý popis
? points 297 b
2 970 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží

The authors of "Process Improvement and Quality Management in the Retail Industry" discuss quality management through the examination of several companies that won the esteemed Malcolm Baldrige National Quality Award. Authors George, Thomas, and Weimerskirch believe that Baldrige criteria define a management model because they provide one of the most comprehensive guides to understanding, assessing, controlling, and improving an organization for quality management. The authors also discuss many of the business-related problems of modern times, such as financial scandals, controversial social activism morale, and the impact of outsourcing to other countries. Overall, the book stresses the importance of good quality management to a company's success.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet