Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

PROCESOS DE GESTION DE CALIDAD EN HOSTELERIA Y TURISMO. UF00

Jazyk ŠpanělštinaŠpanělština
Kniha Pevná
Nakladatelství Tutor Formacion, prosince 2017
Este Manual es el más adecuado para impartir la UF0049 Procesos de gestión de calidad en hostelería... Celý popis
? points 61 b
610 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží

Este Manual es el más adecuado para impartir la UF0049 Procesos de gestión de calidad en hostelería y turismo de los Certificados de Profesionalidad, y cumple fielmente con los contenidos del Real Decreto. actividades y al examen final en el email [email protected] Manual: empresas de hostelería y turismo. control de calidad de los servicios y productos de hostelería y turismo, identificando las características de calidad más significativas. durante los procesos de control de productos o servicios del sector de hostelería y turismo, proponiendo actuaciones para la mejora continua.

Informace o knize

Plný název PROCESOS DE GESTION DE CALIDAD EN HOSTELERIA Y TURISMO. UF00
Jazyk Španělština
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2017
Počet stran 138
EAN 9788416482542
Libristo kód 37025412
Nakladatelství Tutor Formacion
Rozměry 210 x 297
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet